MFEU/Buttonplay over marketingstrategie…..

MFEU/Buttonplay over marketingstrategie…..

Boeiend verhaal van Jeroen Huynen over content, kwaliteit, doelgroep, wie, bereikbaarheid, hoe komt iemand op jouw site, wie wil jou volgen en waarom? Bewustwording, overweging, actie en bindende factor creëren. Ambassadeurs werven en vooral verzorgen en door zorgen!  Niet door draven, je niet gek laten maken, dicht bij jezelf blijven en vooral je zegeningen tellen en je  iedere dag afvragen wat je hebt bereikt. Kortom, een boeiend verhaal in een prachtige ambiance, Hombourgeois in Hombourg (België).

Klik op de link voor een mooi overzicht van zijn verhaal.

Content Mapping als basis van je contentstrategie

Dit werd georganiseerd door onze collega’s van MetFruitEropUit, gastheren, James Leliveld en Armand Sluysmans, Roy Eussen en echtgenote (Uitbaters Hombourgeois) waarvoor dank!